Xerrada 20 anys de trajectòria de l’ACM (1996-2016)

16 October, 2016

[portfolio_slideshow ]

Xerrada amb Manuel Guerrero Brullet, crític d’art i membre de l’ACM, Associació per la Cultura i l’Art Contemporani a Mataró.

23 de setembre de 2016 a Ca l’Arenas, centre d’art del Museu de Mataró.

L’ACM va ser creada l’any 1996 amb la finalitat d’impulsar i realitzar tot tipus d’activitats que contribuissin a la difusió, la recerca, la creació i la investigació de totes les manifestacions artístiques compromeses amb les pràctiques contemporànies. Durant el període 2005-2012, conjuntament amb Transit Projectes, l’associació es va encarregar de la gestió de Can Xalant, Centre de Creació i Pensament Contemporani de Mataró.

L’ACM organitza exposicions, concerts, conferències, seminaris, debats i altres esdeveniments que queden documentats en les seves pròpies publicacions, i també edita la revista Roulotte, que compila projectes artístics elaborats en contextos específics.

Organitza: Museu de Mataró